martes, 21 de enero de 2014

Aquí me tes


                                                                     Aquí me tes
                                                                xirando na palabra.
                                                                     Nunha espiral
                                                                     de preguntas.
                                                                     Orfa de todo
                                                           cando non atopo respostas.
                                                                     Aquí me tes,
                                                            transeúnte nas túas arterias.
                                                   Desprendéndome de tódolos pretéritos
                                                                entre sombras e luces.
                                                                    Escribo e borro,
                                                             e volta de novo a escribir
                                                             e volta de novo a nacer.
                                                                     Aquí me tes
                                                            con palabras ou sen elas.
                                                                     Aquí me tes...
                                                                  Non te esquezas.

                                                                     Asun Estévez









No hay comentarios:

Publicar un comentario