viernes, 24 de enero de 2014

En cada rúa


                                          Estender as mans, aproximarte,
                                          e botarme a andar en ti.
                                          da periferia ao centro,
                                          aquí e alá e máis alá aínda
                                          sen rumbo, sen saber onde ficar.
                                          E perderme en cada rúa
                                          porque todas me gustan.
                                          Emigrarte ata min
                                          en cada penumbra,
                                          invadir o teu escuro,
                                          agatuñar por dentro
                                          a túa pel e o teu corpo.
                                          Multiplicándonos por mil.
                                          Esquecendo o mundo.

                                          Asun Estévez

1 comentario:

  1. Asun, desculpa esta minha modesta opinião.
    Este poema para mim é dos poemas mais bonitos que escreveste. Li-o de várias maneiras. Fiz dele o meu labirinto.
    Andei às voltas dentro dele e concluí, quão magnífico ele é.
    Pode ser lido de qualquer maneira “da periferia ao centro e do centro à periferia” sinto-me perdido na” rua” da tua genialidade.
    Por isso posso comprovar que lendo de baixo para cima é exactamente igual como se lê “da periferia ao centro e do centro à periferia”
    Como sempre te digo: Asun, escreve que eu leio-te. Afortunados os Espanhóis por terem um uma escritora com tu?

    EN CADA RÚA
    Esquecendo o mundo.
    Multiplicándonos por mil.
    a túa pel e o teu corpo.
    agatuñar por dentro
    invadir o teu escuro,
    en cada penumbra,
    Emigrarte ata min
    porque todas me gustan.
    E perderme en cada rúa
    sen rumbo, sen saber onde ficar.
    aquí e alá e máis alá aínda...
    Da periferia ao centro,
    e botarme a andar en ti.
    aproximarte,
    Estender as mans.

    ResponderEliminar