martes, 11 de marzo de 2014

A miña ollada


                                                     A miña ollada é unha inadaptada
                                                            que camiña por libre
                                                         e tenta conter ao mundo.
                                                    A miña ollada é un sopro do sol
                                                         que busca a redención
                                                    no último retallo dunha páxina.
                                                   A miña ollada vai por diante
                                                   e non entende de humildades.
                                                   É unha metáfora provocadora,
                                                     é un trazo que baila espido
                                                           ao redor do lume.
                                                           A miña ollada
                                                   é unha nena malcriada,
                                                       que salta e goza,
                                                       que ama e berra...
                                                 A miña ollada lévame lonxe,
                                                 e un vento que me fai voar
                                                     e me enche de vida.
                                                 Mais hai nela unha fondura
                                                que sabe a ferro, que sabe a grito,

                                                (que ole a mar, que ole a bágoa). 

                                                 Asun Estévez (Medrar nas mans)

No hay comentarios:

Publicar un comentario